Yxkastning o annat kul

Min utbildning måste vara den bästa som finns, vi får pröva en massa roliga saker och dessutom på skoltid!!:) Till exempel fick vi för några veckor sedan den 2.11 prova på yxkastning och att skjuta med pilbåge. Vi testade också på nån grej som jag inte vet namnet på, men det var som en lång pinne med hål i, som man skulle sätta in en liten pil i och sen blåsa så att den kom ut på andra sidan med fart och flög mot måltavlan..
Jag tyckte det var roligast att skjuta med pilbåge. Yxkastningen var svår eftersom yxan var så tung... Jag provade inte själv på blåsgrejjen, men de som provade sa att det var kul.
Måltavlan som kan si på en bild nedan var jättefin, det var James (vår lärare)barn som hade lagat den hemma :P. Observera vår fina fastsättning av måltavlan också, det var lite blåsigt så vi hade svårigheter med att få den att hållas på plats. :P

// Janette ;)






Den omtalade måltavlan ;)









Yxkastning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0